poniedziałek, 7 marca 2016

STREETCOM - nadchodzą nowe kampanie

Streetcom przygotowuje się do nowych kampanii. Już teraz posiadacze kont, którzy spełniają określone przez firmy kryteria mają możliwość udostępniana grafik związanych z nadchodzącymi wydarzeniami.
Poniżej znajdziecie to co czeka "szczęśliwców", którzy zostaną wybrani na ambasadorów:

1. NESCAFE 3in1

Na początku 2016 roku Nescafe poszerzyło gamę dostępnych napojów kawowych 3w1 o nowe smaki:
- Sweet Vanilla
- Warmy Caramel.
To właśnie one będą przedmiotem nadchodzącej kampanii.
Oferta ta zgodnie z prowadzoną do niej strategią marketingową skierowana jest do ludzi młodych zabieganych i żyjących w ciągłym pośpiechu. "Studia, pierwsza praca, podróże, spotkania z przyjaciółmi… Żyją szybko, intensywnie, chcąc czerpać jak najwięcej z życia. To czas poszukiwań, również swojej ulubionej kawy. Jaka powinna być idealna kawa? Delikatna w smaku, dopasowana do stylu życia młodych ludzi – łatwa i szybka w przygotowaniu. I taka właśnie jest Nescafé 3in1 w dwóch nowych, wspaniałych smakach."


 2. SANEX - żele pod prysznic i antyperspiranty

To nowości koncernu Colgate-Palmolive wypuszczone wreszcie na na Polski rynek i dostępne wyłącznie w drogeriach Rossmann.
Cel jaki im przyświeca to: Zdrowa skóra dla każdego.
Według opisu produkty zostały tak stworzone, aby pomóc skórze optymalnie funkcjonować i zapewnić to czego potrzebuje do utrzymania jej w zdrowiu czyli: głębokiego nawilżenia, naturalnej równowagi Ph oraz ochrony.


3. PURINA ONE - karmy dla kotów

Purina One to odpowiednio zbilansowana karma dla kotów, która ma na celu poprawę stanu zdrowia sierściucha. Zgodnie z opisem już po trzech tygodniach kot będzie miał więcej energii i witalności, poprawi się jego trawienie, uzyska zdrową skórę, lśniącą sierść i bystre spojrzenie.


4. VIVO - papierosy elektroniczne i liquidy







1 komentarz: