środa, 3 sierpnia 2016

PERFECTA - SLEEP MASK - MASKA NA DOBRANOC - SUPER AQUA BOOSTER


Maseczki czyli temat rzeka i jeden z bardzo ważnych elementów pielęgnacji twarzy. Od czasu pojawienia się książki "Sekrety urody Koreanek" bardzo modne stały się maseczki na noc. Za tym ciosem poszło wiele firm, w tym Perfecta, która już jakiś czas temu wprowadziła do swojej oferty innowacyjne maseczki do nocnej pielęgnacji skóry.
Z racji wakacji i czynników sprzyjających przesuszaniu skóry skusiłam się na jedną z dostępnych z linii Perfecta Sleep Mask, a mianowicie na Super Aqua Booster czyli nawilżającą kurację dla skóry.


Producent zapewnia, że dzięki masce nasza skóra zostanie intensywnie nawilżona oraz dodatkowo wygładzona. Efekt przywrócenia odpowiedniego poziomu skóry ma zostać uzyskany dzięki zawartym w maseczce: Maśle Karite, Superhialuronowi i Baobawowi Lift. Masło Karite ma stworzyć delikatny film na skórze dzięki czemu ochroni naszą skórę przed utratą wody i wpływem czynników zewnętrznych, a dodatkowo ma spełniać rolę nawilżającą i pielęgnującą. Superhialuron z kolei oprócz nawilżenia ma dodatkowo ujędrnić. Natomiast Baobab Lift dać efekt liftingu i wygładzenia skóry. Jednym słowem Maska na Dobranoc ma sprawić, że po obudzeniu będziemy jeszcze piękniejsze, a nawilżenie naszej skóry zostanie zwiększone, aż o 80%, i to już po jednej nocy.

Maseczka umieszczona została w poręcznej saszetce z zakrętką o pojemności 50 ml, czyli jest jej dość sporo. Producent zakłada, że zawartość ma nam wystarczyć na 10 aplikacji, ale ja korzystałam z niej nieco dłużej. 


Stosowanie maski jest dziecinnie proste i nie nastręcza jakichkolwiek trudności. Produkt nakłada się na noc, na oczyszczoną skórę twarzy i pod oczy. Przeznaczona jest do każdego rodzaju cery, w tym suchej i odwodnionej. Perfecta zaleca, aby Super Aqua Booster stosowana była na skórę po 30 roku życia.Dla lepszych efektów maseczka powinna być nakładana 2-3 razy w tygodniu.

Skład:


Dla zainteresowanych maseczka zawiera parafinę, więc u osób wrażliwych na ten składnik może powodować pewne problemy.

Podsumowanie:
Opakowanie: bardzo poręczna saszetka z zakrętką, 50 ml
Zapach - kwiatowy, ja wyczuwam nutę konwalii, troszkę chemiczny, ale zupełnie nie drażniący
Konsystencja - gęsty krem, dobrze rozprowadza się na skórze, szybko wchłania i nie zostawia na twarzy tłustej powłoki



Skuteczność - ani na plus, ani na minus. Nie zauważyłam jakiś efektów "łał", może jedynie delikatne nawilżenie i powstrzymanie skóry przed nadmiernym wysuszeniem z racji wzmożonego przebywania na słońcu. U mnie maseczka nie wywołała żadnego podrażnienia. 
Cena - około 10 zł, ja zakupiłam swoją na promocji za niecałe 8 zł.

Moja przygoda z tą maseczką już się zakończyła. Czy wrócę do niej, raczej nie. Kupiłam ją typowo z myślą o wakacyjnym wyjeździe zdając sobie sprawę, że moja twarz będzie narażona na intensywne działanie promieni słonecznych i będzie wymagała bardzo wzmożonego i zdecydowanego nawilżania. W jakimś sensie maska po części spełniła swoją rolę, gdyż pomagała mi utrzymać pewien poziom nawilżenia. Nie był to poziom jaki oferuje producent, ale może warunki były zbyt ekstremalne. Czasami zdarzało się, że po oczyszczeniu skóry twarzy i nałożeniu jednej warstwy nadal czułam lekkie ściąganie, co powodowało, że po chwili musiałam ponowić aplikację. Co do wygładzenia, to owszem, skóra była wygładzona. W codziennej pielęgnacji nie potrzebuję aż tak wygórowanego nawilżenia, więc jak pisałam wcześniej nie skuszę się na nią ponownie. Czy polecam, jeśli nie potrzebujesz super nawilżenia i nie masz problemów ze składem to tak, ale w innym przypadku produkt ten może pozostać dla skóry obojętnym mazidłem do nakładania.

A Wy stosujecie maseczki na noc?  Może macie jakieś sprawdzone produkty, które możecie mi polecić. 

2 komentarze:

  1. Nie używałam tej maseczki, ale postać poręcznej tubki jest super!
    Rozejrzę się w sklepie za innymi jej wariantami

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam tej maseczki, ale postać poręcznej tubki jest super!
    Rozejrzę się w sklepie za innymi jej wariantami

    OdpowiedzUsuń