wtorek, 9 sierpnia 2016

** ... MYDLOMANIA BOX by beauty&healthy ... **

Zapraszam na krótką foto-recenzję nowego boxa na rynku pudełek kosmetycznych, a mianowicie Mydlomania Box by beauty&healthy. Jest to edycja opatrzona mianem sierpień 2016, a jego motto przewodnie brzmi "... dostosuj się do tempa natury: jej sekretem jest cierpliwość."

Mydlomania Box debiutuje na rynku wypełnionym podobnymi propozycjami, więc będzie musiała sprostać bardzo wymagającej rzeszy miłośników tego typu pudełek niespodzianek. Czy podoła, same zobaczcie.

Na początku zaznaczę, że produkty nie otrzymujemy w żadnym specjalnie przeznaczonym do tego ozdobnym pudełku. Wszystko przychodzi w zwyczajnym kartonowym opakowaniu, przykryte krepiną z przyklejoną do niej wstążeczką. Ja oczywiście nie wiedząc o tym i sugerując się tym do czego przyzwyczaiły nas inne boxy otworzyłam moje pudełko z boku jednocześnie pozbawiając się prawdopodobnego "efektu" jakie miało wywołać prawidłowe jego rozpakowanie. 
Oto co znalazło się w sierpniowym debiutanckim Mydlomania Box.


Pierwszym produktem pełnowymiarowym jest Bioline Bio Hydrolat czyli naturalna woda powstała poprzez destylację parą wodną roślin. W codziennej pielęgnacji można używać ją jako tonik po oczyszczaniu twarzy peelingem czy dodatek do maseczek z glinki. W moim pudełku trafiłam wersję hydrolatu z nasion dzikiej marchwi, idealną dla cery wrażliwej i zaczerwienionej. Cena sugerowana to 25 zł. 


Drugim kosmetykiem, również pełnowymiarowym, jest Alverde sorbet do mycia ciała zawierający wyciąg z mango i cytryny. Jego zadaniem jest łagodne oczyszczenie skóry. Sorbet ten jest pozbawiony konserwantów, silikonów, emulgatorów PEG i jest wegański. Sugerowana cena to 11 zł.


Trzeci produkt to krem do stóp Gocranbery z ekstraktem z owoców żurawiny. Ma on pomagać odzyskać piękne i gładkie stopy. Pozbawiony jest parabenów, barwników, silikonów i PEG. Sugerowana cena to 30,50 zł.


Czwarty produkt, a właściwie produkty to mydło glicerynowe róża i kostka tęczowa. Róża mydlana na bazie gliceryny naturalnej, a kostka tęczowa na bazie roślinnej gliceryny z masłem shea i kozim mlekiem.  Cena sugerowana: róża 10 zł, a kostka 15 zł.


Ostatnia rzecz to saszetka Pukka Womankind herbata relaksująca dla kobiet. To zestaw aromatów żurawiny, róży i słodkiej wanilii, który pozwoli odzyskać równowagę. Sugerowana cena całego opakowania w którym mieści się 20 saszetek to 20 zł, czyli koszt otrzymanego produktu to 1 zł.



Podsumowując pudełko, jak dla mnie, wypada dobrze. Jest to debiut i jak to mówią pierwsze koty za płoty. Nie jest łatwo zaistnieć na rynku, więc mam nadzieje, że Mydlomania Box sobie poradzi. Koszt mojego pudełka to 49,00 zł, a razem z przesyłką 62 zł. Czy kupię następny box? Na chwilę obecną, nie. Oczywiście nadal będę kibicowała i jeżeli z podpowiedzi, które ukazują się na FB boxa okaże się, że może to być super pudełko może się skuszę. 
A Wam jak się podoba pudełkowa nowość?

5 komentarzy:

  1. Jakie piękne mydełka !!! Są boskie już z samego wyglądu!!
    A sama paczuszka jest pokaźna :)

    zazdroszczę :P
    ale też i pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie prezentują się na fotkach te produkty i prawdopodobnie będą cieszyć, ale ja osobiście nie skusiłam się nigdy na żadnego BOXa. Dziwi mnie ta boxomania. Nie lubię kupować kota w wieku, nawet w promocyjnych cenach

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie prezentują się na fotkach te produkty i prawdopodobnie będą cieszyć, ale ja osobiście nie skusiłam się nigdy na żadnego BOXa. Dziwi mnie ta boxomania. Nie lubię kupować kota w wieku, nawet w promocyjnych cenach

    OdpowiedzUsuń