niedziela, 2 lipca 2017

NESCAFE AZERA - ESPRESSO I AMERICANO - U SIEBIE TO JA JESTEM BARISTĄ


Włochy. Mała klimatyczna, kawiarenka. Siedzę przy uroczym stoliku, a powietrze przepełnione jest aromatycznym zapachem. Przede mną stoi filiżanka, a w niej napój o anielskim i nieziemskim smaku. To kawa. Czarny, gorący napój, który pozwala mi na chwilę wytchnienia, pobudza moje zmysły. Otwieram oczy. Włoska kawiarenka znika. Jestem w moim domowym zaciszu, ale coś pozostaje bez zmian. Przede mną nadal stoi filiżanka, a w powietrzu buzuje ten sam zapach. Ten nieziemski i anielski aromat wciąż wypełnia mój nos. Moja prywatna podróż trwa nadal dzięki czarnemu naparowi… kawie, którą teraz mogę zaparzyć w domowym zaciszu, w pracy, delektować się nią z przyjaciółkami plotkując o kosmetykach, czy też ze znajomymi kiedy wpadną do mnie niespodziewanie, albo po prostu wypić ją na tarasie zachwycając się jej niepowtarzalnym smakiem. Co to za kawa? To Nescafe Azera, którą w zależności od moich potrzeb i nastroju mogę przygotować w wersji klasycznego Espresso, albo delikatnej Americano.


Rankiem, kiedy moje ciało lewituje pomiędzy rozkosznym snem, a koniecznością pójścia do pracy sięgam po kwintesencję klasycznej małej czarnej czyli Nescafe Azerę Espresso. Ta 100% Arabica doskonale pobudza mój umysł i napędza mnie do działania. Otwieram puszkę i od razu moje zmysły wprawiają mnie w dobry nastrój. Do ulubionej filiżanki wsypuję łyżeczkę kawy Nescafe Azera Espresso. Zalewam ją gorącą, ale nie wrzącą wodą i nastaje mój czas, aby delektować się ulubioną kawą.

Nescafe Azera Espresso jest wprost idealna dla osób, które kochają moc kawy i energię. Aromatyczność, wyrazisty smak i niesamowita crema to atrybuty, które świadczą o prawdziwości Nescafe Azera Espresso. Jej intensywność umiejętnie połączona z walorami smakowymi dostarczy wiele mocy i energii do działania. Ta esencjonalna, skoncentrowana kawa w niczym nie ustępuje tej przygotowanej z mielonych ziaren, przy wykorzystaniu ekspresu do kawy, bo przecież "u siebie to ja jestem baristą", a Nescafe Azera Espresso to mój sposób na dobre rozpoczęcie dnia. Czy to przy śniadaniu, czy przy porannym makijażu Nescafe Azera Espresso sprawia, że moje poranki nie są już takie straszne.
W chwili, kiedy mam ochotę na krztynę luksusu w ciągu dnia, odrobinę wytchnienia od pędu życia lub po prostu popołudniowego uspokojenia umysłu i nabrania dystansu, sięgam po delikatną Nescafe Azera Americano. Ten czarny napój stworzony z połączenia wysokiej jakości kawy rozpuszczalnej z drobno mielonymi ziarnami kawy idealnie przekłada się na moje samopoczucie, sprawia, że troski odpływają, a ja oddaję się przyjemności aromatycznych doznań. 

To idealna kawa na wspólne spędzenie czasu ze znajomymi i jednoczesne rozkoszowanie się prawdziwym smakiem Nescafe Azera Amiericano. Chwile spędzone nad filiżanką Americano łączą i sprawiają, że spotkania towarzyskie nabierają tego niesłychanego aromatu. Z czasem stała się ona dla mnie nieodłącznym elementem rozmowy z przyjaciółmi, czy też kolegami z pracy wypełniając swoim aromatem nasze krótkie przerwy w biurze. Ta "duża czarna" zachwyca swoją lekkością i kawowym smakiem, a możliwość wzbogacenia jej kroplą mleka lub śmietanki sprawia, że "u siebie to ja mogę być baristą" i każdego dnia mogę odkrywać ją na nowo.
Nescafe Azera Espresso i Americano to aromatyczne kawy, które każdego dnia zabierają moje zmysły w dalekie pełne smaków i zniewalających zapachów podróże. Niezależnie od tego, czy przede mną pełen wrażeń dzień, czy zwyczajny czas w pracy, a może wypełnione przyjemnościami spotkanie ze znajomymi, czy też rodziną te kawy pozwalają mi delektować się każdym tym momentem i sprawiają, że życie staje się nieco lżejsze. Łatwość przygotowania, jakość i niepowtarzalność dają mi możliwość zasmakowania "czarnego ideału" bez konieczności wychodzenia do kawiarenki, czy też posiadania specjalistycznego sprzętu. Dzięki Nescafe Azera Espresso i Americano "u siebie to ja jestem baristą"
Pamiętajcie wszystko zaczyna się od Nescafe :-) 

Karola :-) 

Tekst i zdjęcia autorstwa Karoliny G.

3 komentarze: