czwartek, 21 kwietnia 2016

PURINA ONE ADULT - kocia kampania od Streetcom



Właśnie zakończyła się kampania przygotowana przez Streetcom, której bohaterem była sucha karma dla kotów Purina One Adult.  Szczęśliwie dla moich kociaków udało mi się do niej zakwalifikować i dzięki temu wzbogacić jadłospis moich czworonożnych przyjaciół oraz podzielić się zdobytą wiedzą z innymi kociarzami z mojego bliższego lub dalszego otoczenia.



Paczuszka przyszła niespodziewanie, jeszcze przed otwarciem przeze mnie maila o udziale w kampanii. Pudełeczko było przebogate, zawierało:
- 4 opakowania karmy Purina One Adult: dwa o smaku kurczaka i pełnych ziaren i dwa o smaku wołowiny i pełnych ziaren
- próbkę karmy Purina One Coat&Hairball
- miarki – pudełeczka – na karmę dla zaprzyjaźnionych kociarzy
- ulotki do rozdania.



Purina One Adult przeznaczona jest dla kotów dorosłych i pozwala dostarczyć naszemu  czworonożnemu przyjacielowi wszystkich niezbędnych składników odżywczych wzmacniających jego zdrowie.


Jak zapewnia producent:

Moje kociaki z chęcią sięgnęły po Purinę One Adult i nie było nawet konieczności zmieszania jej z karmą, którą do tej pory jadły. Są bardzo wybredne i skubią jedzenie wybierając tylko to co im smakuje i zostawiając w misce resztę na którą nie mają ochoty. Z Puriną One Adult nie miały problemu, aby spróbować czegoś nowego. Są zadowolone, pełne energii, a ich sierść z dnia na dzień staje się bardziej lśniąca. 

  

 Z chęcią z moimi kociakami podjęłam 3-tygodniowe wyzwanie z Purina One: 

Podsumowanie:
Po tych trzech tygodniach mogę jednoznacznie stwierdzić, że dzięki karmie Purina One Adult moje kociaki stały się zadowolonymi i pełnymi energii zwierzakami. Z dnia na dzień ich sierść staje się coraz bardziej puszysta i błyszcząca, a kociaki mogą cieszyć się zdrowiem i wyśmienitym trawieniem. Ja natomiast cieszę się, że moi czworonożni przyjaciele mają wreszcie pożywną i w 100% zbilansowaną oraz dostosowaną do ich potrzeb karmę.

Zachęcam do zajrzenia na stronę https://www.kociarze.pl/, gdzie znajdziecie szereg ciekawych informacji na temat żywienia kotów oraz pełną i wnikliwą informację o produktach Purina.

A na koniec zdjęcie zadowolonego konsumenta Purina One Adult, które dostałam od jeden z osób, które miały okazję testować otrzymaną ode mnie próbkę Purina One Adult. Ten kociak również podjął 3-tygodniowe wyzwanie i może ciszyć się ze wszystkich dobrodziejstw jakie daje Purina One Adult.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz